Tuesday, May 19, 2009

Huh?!

2hari x update...uh skung br smpat nak update...picca kat bwh nih dgn keadaan muka yg agak sembab dan lesu kerna br lpas betukang n br pas menjadi srng wireman eh gurl akeh....pas penat g lepak at Danga Bay...meminum n kenyangkan perut pastuh blik n smpat mengupdate blog terchinta nih!!huhuhuhu...
danga bay at night!!

Picca kat bwh nih mmg krja yg saya kena ngadap sehingga 5 hari!!!tanpa henti!!mmg meletihkan!!saya pun dah lupa apa menatangnya nama menda alah tuh...

classmate saya tuh mmg soka interprame!!k.lynn namanya!!
sekian...will update later!!
***saya rindu hubby chubby saya!!tulun....

5 comments:

aZr|n said...

buat keja elok2...cantik piccas dan tuan.

nur rabiatul adawiyyah said...

wah...nampak mcm penat sangat je..best tak kat sane?tahun depan turn aku plak..hehe

jay said...

weh,blaja pe tuh.emgine. ke?menatang tuh sume aku slaloo godek2 dulu.aku pon dah lupe namenye..weh rindu lar..nape tak balas msg aku ms birthday baby tuh?dpt ke tak msg?cian baby..mummy takdek..

jay said...

pandai ke sambungkan wire tuh?hik2..tapi sgt shiok bile circuit yg kite smbg2 tuh jadik..fuh..lega

mRs aGed said...

cik ienn: tenkiu
atul:mmg sgt penat!!!
Jay:aku mmg x dpt msg ko kasi tuh..sorry yerk..