Friday, February 19, 2010

KAZEN SAYA DAH FLY KE WELLY NZ

Hubby Chubby::saya::kazen saya~intan syafinaz::
intan skung yg tlah mjejak kaki ke walington NZ...

us dgn teacher intan wanna b....
uish..dah lama x update nih...bekueh sarang semut plak...bkan apa sejak akhir2 nih saya sering diserang Braxton Hicks...slh satu simptom sakit pregger cam saya....sakitnya cam period pain..but seriously mmg PAIN!!!adui yai......STOP ceritera pasal saya..entry nih special saya wut tuk kazen saya yg dah p Welly, new Zealand....
kazen saya nih, p NZ p blajaq TESL nanti blek kenajadik teacher kat matric....3 years dia kat welly nz, dan saya adalah penjamin 2....adoi yai...hek hek hek..niway gud luck intan yer...nanti kami p sana...~~chewah berangan2...x pa pasang angan2 mana tau jdik kenyataan...yahoooooo...

2 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

wei, tgk perut ko macam dah turun je...

mRs aGed said...

ko org yg kebrapa ntah yg ckp camtuh...mak aku dah suh stand by jer...takut plak aku