Monday, May 31, 2010

PHIA PHIA...

nak senyum ke tak nak...hehe

muka majuk ngan mommy..mommy x nak dokong...hek hek

pipi bam bam..mulut tecik!!=mummy geram!

cuti 3 days...x wut pe..duk lepak kat umh sajork..keta x dak.abah bw blik taiping due mak sedara saya msuk spital...hubby chubby pun x dak...sgt borink..saturday bff saya cik ienn n cik dd dtg bertandang kat teratak mama saya...seb bek depa mai...hilang lar skit borink...
sunday,tghari g birthday party eusoff rayyan baby of jay n romza...dah turn 2yrs dah...bila mama jay nak tmbah lagik nih..hehehe...pastuh g alamanda jap...baby sofea dah merengek2..x nak duk dlm stroller...pastuh trus blik...tanpa membeli apa2 pun...adush...seb duit mommy..heheh...

baby kyra amani sofea keletihan n trus tdoq..bgun juz mnum susu..pastuh tido blik..smpai pg!!!hehehe......smpai 5am!baby phia bgun awal plak dah...adoihai...tpaksa la mommy pun bgun jgak...hehehe

***kereta saya xciden..adik saya yaya bw p langgaq dinding...nak kona x lepaih..adoihai...letih beletiaq kat dia...slh saya jgak!sapa suh dia bw keta saya!!!dah comot gila keta saya!!nanti saya upload picca...hubby chubby sure pengsan...
***saya nak bershopping..tp bila?!

3 comments:

jay said...

ala cian nyer kat mane xcident?isk.. isk..sure pengsan agil tgk.. cian bb phea..same ng abg eusoff tidoq smp pg dr ptg..haha!

nur rabiatul adawiyyah said...

comelnye sofea..geram aku tgk..nnti kalau auntie g putrajaya auntie singgah tgk sofea ye..

mRs aGed said...

jay:agil dah pengsan..hehe
atul:silalar dtg jenjelan ke rumah saya