Tuesday, March 22, 2011

BLOOD DONATION

Owh mari-mari saya nak story morry..yesterday waz da red day..eh x lah...red day bersempena mari menderma dare...(versi sammi velu)....saya mmg loike donate darah ni....seb bek smlm saya sihat walaufiat.dapatlah saya membantu org yg memerlukan darah jenis B!hehehe..ya saya darah type B..en hubby chubby plak type AB...lil fea x to plak darah type aper..lopa nak tanya doktor masa birth hr tuh..heheh.....
masuk kali ni dah 4 kali kut donate..nanti insyaallah ray kata bln 6 ado lagi..moga2 allah sihatkan saya selalu.so dptlar donate..kepada kawan yg saya sayang yakni jane..harap bersabar..kerna dah bnyk kali doktor reject dia kerna dia kekurangan ion dlm darah...mana tak..muka memanjang pucat lesi..heheh...makan bnyk makanan yg tbh darah yer kawan!mkn sayoq!
en ray dan kawan-kawan~terima kasih kerna ajak mendonate..
kenapa x dapat donat :)

en hubby chubby sebelah saya~syiok

steay meady~xoxo
see my blood...
seb bek smlm ok ja..
masa last 2 years..darah saya non keluar dgn pantas,justeru ia membeku dlm pek..rugi darah saya....so kena cucuk kat tgn len....sakit double la saya..huhu
alhamdullillah this year waz successful!well done
**derma darah x gemok ok~

4 comments:

jay said...

nnt mkn asid folic seminggu sblm nk donate..hehe..

mRs aGed said...

yor lar...hehehe

encikReza said...

thanks 4 support our programme

mRs aGed said...

ray: welcome laling