Monday, August 15, 2011

alahai..

saya fb walking tetiba ada comment yg tidak sedap dibaca dan menimbulkan tanda tanya..lalu saya mengepost entry yg penuh tanda tanya ini..hanya beliau sahaja yg boleh menjawabnya...

**this entry is especially for silent reader itew a.k.a Person A
readers saya yg lain yg baik hati cinderella jgn confius ye..saya bkan mahu mencetuskan huru hara hanya mahukan kepastian

why?
ketawakan saya kah?why?juz wanna know why?

Person A: aku pn nk gelak jgk ni hahahahahah ko msti th knp aku pn join ko gelak...hakhakhakhak...
**dipetik daripada muka buku

saya sengaja change name to dominan agar tidak mengaibkan beliau..
ada sambungan conversation mereka tp saya non amik tau sgt coz sy non ado problem ngan mereka2 yg lain itew...hope mereka juga :)
di hari mulia dan bulan mulia ini..sy inginkan kedamaian dan berubahlah (speak to urself no rules)
Person A
1)jgnlah menjadi munafik sepertimana kamu katakan.kelak dicelakakan oleh org lain..depan baik rupanya belakang..masyaallah~
2)jgnlah kamu mentertawakan org lain kelak kamu akan ditertawakan oleh 100 org lain...bahkan kini juga ada org yg sedang mentertawakan kamu
saya jga igtkan diri saya...Ya Allah kau buka kanlah pintu hati mereka..amin
saya doakan yg baik2 utk kamo

No comments: