Friday, January 6, 2012

Nak try ini =)

bnyk dah duk dgq pasai jamu ni..saya sgt loike tgk tun nurul huda..bkn kerna nama dia sama saya...hehehe..tp dia santek ok..anak dua,body still umph!kalau saya pakai tudung secara penuh nanti, saya nak buat dia jadi idola...muka dia sgt elok bila pakai tudung..saya mmg x penah mkn jamu, even pas bersalin pun, ini kerana lil fea mengalami penyakit kuning yg lama.most 1month...so saya mmg x amik jamu lgsung.lagipun masa tu kan bf...so sapa2 yg penah try mkn jamu ni or apa2 jamu bleh bg suggestion....mari kita kongsi..saya mengalami masalah lately ni...masalah tuuuuuutttt...(utk org kawin ja kut)heheheh....so saya rasa kna cari solution..kesian hubby saya...takut gersang...hahahaha...tudia ayat...very deeeeee sx.....
so sapa2 nak tau info pasai jamu ni sila layari impian qaisara
k slamat berweken..weken ni saya ada exam on sunday...
wish me luck k...
bye

No comments: