Friday, September 21, 2012

Happy 30th Birthday Sayang

dah 3 series dah ni....mcm BMW plak...
owhh itew mmg kereta idaman....heheheh

Saya ni memacam lah plan, kunun nak surprise kat si dia, dia kata dia jarang dapat surprise dari saya..ok mak sentap noks...huhuhu...sadis kan...so saya apa lagi pikiaq la idea yg suwet2...piraaaahhhhh..satu pun non jadik...hek hek hek....
kunun nak surprise jam 12am smlm pas dia blik dari kira wang di restaurant!skali pas kerja ptg smlm dia kata "hari ni kita blik rumah trus k, restaurant tutup" adush..plan mak x jadik noks....mcmana nih..cake x beli lagi!nasib pressie saya dah beli masa lunch hour tadi!ok2 buat relax jew...saya kata "kalau mcm tu kita buat pre celebration mlm ni lah, jum p alamanda. mkn kecik2"...hubby saya senyum kambing.....alaaaa x yah la nak pre sgt!heeheheh.
so after maghrib p dins kat alamanda, igt saya nak blanja sempena pre celebration, skali dia p bayaq dah...hehehehe..saya yg tersurprise....bila kala dia p bayaq ntah....eh mcm p pre celebrate beday saya plak..hehehe..then trus blik umh....pre la sangat!nothing special...
blik umh mengemas, membasuh,mensiap perkara utk esk....eh tgk2 birthday boy n lil sofea dah lelap!....
lagi 1/2 hour nak 12am nih..so meh p plan B...hehehe

main susun2 candle bentuk love...kira jadik la tuh 
 buh depan katil!ni nak suh dia blow all the candles!replace cake :)
time nak blow mata dia x bleh bukak ok, dia mengantuk sgt!
saya paksa jgak!heheheh
dia kata
"owh surprise sgt!"
tu mcm perli kan???! sentap mak kali ke 100!
 cards: belated anniversary and birthday!
 the present for him :)
picture fresh hari ni :)
odw nak p office ni...
today is friday 
so ber baju melayu today

Note for you sayang
** Happy Birthday
** May all your dreams come true
** I love you 
** May our happiness never ending n will forever stay till to Jannah

No comments: