Thursday, June 23, 2016

Family Gathering

Weekend with Familia

Alhamdullillah, ada rezeki dapat bersama family both side berbuka puasa di teratak kecil saya last weekend..
Ramadhan Ke13 Sabtu: The Dins family plus mak njang, pak njang n intan dtg berbuka di rumah, kelantang keluntung saya masak sendiri di dapoq...menu: ikan bawal masak sweet sour, ayam masak kicap pedas, sayoq brokoli mushroom, sotong sambal petai and sagu gula melaka...phewww lotih mak masak!hehehe tapi puas hati tgk semua makanan licin, hehehe sedap ke?? eh sedap lah..wakakakaka....
 my lovely familia, mak saya kembar! tudung grey tu my mom, twins dia pakai black scarf tu..depa seuri..so muka sama..confused kekadang! hehehe
yang lelaki makan kat atas! eh sakit hati nau tgk meja makan tu! time to change kan! geram tgk sbb utk 4 seater saja! pastu abah kata mcm mkn kat taman! hehehe

Ramadhan ke14, Ahad: My Family in law plak punya turn datang berbuka di rumah! kali ni menu nasi daging! and yes! kali ni hubby saya plak kelentang kelentung di dapoq! dia tak pa dia tera! heheheh..saya tulun kacau kacau ja...

 nasi daging! daging kurma!
 mak, ayah and hubby makan atas..yg lain meh ler bersila di bawah nun...hehehe
 lepak relax dulu tggu azan maghrib....ade org tak sabau nak makan! yg paling comei duk di bawah tu! hahaha
  sampai hari ni duk tringat nasi daging lagi! hehehe

Alhamdullilah ramadhan kali ni dapat berbuka dengan dua dua keluarga...semoga ikatan ukhwah kita erat hingga jannah...thanks for coming ke teratak kecil saya ini..hehehe

ok bye~

No comments: