Friday, April 3, 2009

BAD PERSON?

Hah!!!takoiitnya title di atas!!!! skung nih rasa bersalah melanda diri!kerna saya tidak menyumbangkan apa2 tenaga kpd kengkawan mbuat assignment (operation management)!!Aretul+jimmy dan 2 org lagi member len..sorry sesangat+thanks a lot..nanti saya blaja mkn eskrem........saya mengalami masalah jiwa + saya tlah mggunakan kederat semaximumnya!!!adush saya begitu buzy muzy....saya rasa tuition centre saya harus di tutup sementara waktu ini........tp parents mereka merayu agar tidak melakukannya!murid2 saya dlm exam week!huh cano???..rasa bersalah lagik!adakah kapasiti tenaga saya mampu mgawal semuanya????!!!!middle month nih saya final exam plak tuh??tebabom!!!mcm dlm perang laa saya nih!!!
*** abby chubby saya dah pulang kepangkuan semalam!!!xoxoxoxoxo

4 comments:

aZr|n said...

i'Allah u can make it darl. Doa banyak2.

mRs aGed said...

aminnnnnnn...cik ienn makasih atas sokongan anda...luv u..xoxoxo

Unknown said...

take time to adjust to new things.. amik masa, amik ruang, plan ur stuff.. everything is prescheduled.. tution dah ada time, jobs kat office, assignment buat malam kat rumah..

arrange urself, manage time better and take time to rilex (mesti ada time, mana bleh takde!)

mRs aGed said...

isz, elliz n faleeq: we plan but Allh decide..saya mmg ada schedule but sumtime x smpat nak follow..huh?!