Tuesday, April 14, 2009

EXAM.EXAM.EXAM.

Huh!!!saya akan ke medan petempuran.......exam in da corner!!!fuh saya kena bermati-matian kerna mmg kena skor kali nih...hopefully dpt naik pointer kpd tahap cemerlang!!!cayok2!!!!abby chubby kena tolong saya(utk apa???)- pembakar semangat saya...saya kena stay up so dia kena stay up jgaks kerna saya takooittttttt!!!!ngeeeeeeeeee


sajork jar saya letak gambaq makanan nih.ni meal lunch saya ngan abby chubby hari nih, pagi td saya melantak nasi lomak lauk daging black papper!fuyooooo....skung nih saya mngalami sindrom kuat makan!!!cano ngan diet saya terdahulu????ntah........apa nak jadi??!!!!saya pun non tau!........

4 comments:

RARA said...

all the best!

aZr|n said...

selamat maju jaya...

mRs aGed said...

makasih kawan-kawan......

Unknown said...

huh? diet ke tu? daging ayam kurang lemak? or milk shake fat free? hahaha

saya mengerti, sbb saya mengalami masalah yang sama!! mau diet maaaaa!!