Wednesday, September 16, 2009

LAMA X KE UDARA

urmm busan bkn jemu but fikiran bercelaru...huk huk huk...saya tgh mengalami simptom2 mommy mengandung yg biasa(tp saya non biasa kerna ini 1st time).....
*sukar tidoq
*asyik mimpi..(takoiit!)
*x lalu mkn (najie kata saya kuruih!tp dia kata muka saya berseri2!isk betoika?!)
*asyik mu**ah
*pening2 lalats....
*sakit pinggang!adoih....

esok saya ado appointment dgn epau Hospital Pjaya...nak tgk baby mommy nih ada duaorang kah?satu orang kah?hari tuh kecik lagik scan x braper clear..tp doc kate look a like a twins!but dunno yet...2morrow saya bgatau keh....
p/s hubby chubby kepingin makan nasi kandaq!duk kira hari nak blik penang!adoihla...saya teringin??urmmm x da lar teringin apa2 sgt..coz x brapa lalu nak mkn..canor?

5 comments:

jay said...

weh biaq betoi twin ka?

mRs aGed said...

x sure lagik lah babeh...resultnya esok ya..heheh

nur rabiatul adawiyyah said...

aku mmg ternanti2 kalau2 ader kwn2 kite yang dapat twins..kalau ko dapat mmg lucky lah..jangan lupe sms aku berita baik tu ye..

RARA said...

kalau twin bes nyaaaaaaa!

balik penang brp hari? aku pon dok mengidam nasik kandaq penang!

aZr|n said...

uish. Happy jarak jauh if hg dpt twins. Hehe. Bla blkt png? Jom kita p pekena nasi kandaq!