Tuesday, September 29, 2009

BABY JUNIOR ACTIVE!

happy sgt rinih..pepagi td saya g check up (bkak buku pink!)....tggu lama kat klinik tuh mmg berbaloi...igtkan juz check up biasa jerk...tp still kena scan...mula2 tuh scan baby diam jek..tetiba baby meloncat2 dlm tummy mommy!nak tegelak jgak tgk..doc kata "mcmana nak ukur saiz bdn nih..asyik meloncat...heheheh"......hubby chubby smpai telopong mulut tgk baby junior meloncat2.."knapa mommy dia x active mcm baby junior nih" slamber doggie hubby chubby mengata saya!kuang asam boi tul...doc kata "tuh biasa la encik yer..1st time pregnant kut"...aah saya masih penings lalats+ x lalu nak mkn!adoilar..

**doakan saya n baby junior sihat slalu!makacih

7 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

wah..aktif semacam plak ye...mesti boy ni..anak aku dok diam je bile nak ukur..next week baru nak g scan nak tengok jantina dan tgk perkembangan nya serta bukak sekali buku pink nye...

jay said...

boy ker kater gegirl??

aZr|n said...

alallalla..sangat comel. tak sabar nak tunggu itu baby kuar.

mRs aGed said...

atul:ko br nak bkak buku ker?
Jay:blum tau gurl or boy..mana tau mmg gegurl!huhuhu
Ienn:mommynya pun x sbr...hehehe

nur rabiatul adawiyyah said...

yup..anak no dua..diaorg kate lambat pon takpe..lagipon aku dah wat check up kat private..takpelah..genap 4 bulan aku g lah klinik..hehe

About Me :- said...

nurul taniah...! mesti hepy bangat..jg bby elok2

Drama Mama said...

congrats! haaa maybe baby tahu his parents were watching so he put up a show for you guys.hehehe..seronok la kan tengok baby aktif ;-)