Saturday, November 7, 2009

SAYA DAN BABY JUNIOR


picca baby junior n saya masa nih masa age baby junior 15 weeks....muka saya sgt sembab kan??! tu yg malas sket nak ltak picca saya tuh....skung nih mmg x dak dah nak berbedak2....rasa nak mu**ah...baru saya tau mmg btui ado mommy preggie x mo nak berhias....adokah baby junior saya nih baby gurl???!ntahla apa2 pun bleh..asalkan baby junior sihat....amin...........
**tgh confius nak pilih baby's name nih....urm canor...skung nih baby dah msuk 17 weeks dah nih...hmpir2 nak 5 mnths..
**bilakah masa yg sesuai utk shoppin' baby stuff???urmmm...

7 comments:

wanie md zain said...

best kan dpt tgk baby...bila baby masuk 7 bulan blh la start beli...sekarang survey2 dulu..

mRs aGed said...

yer mama najla...

aZr|n said...

so sweet

nur rabiatul adawiyyah said...

aku mmg dah mule shopping dari awal lg..klu beli sekaligus leh botak....huhu..laki ke pompuan tak kisah..janji sihat...

mRs aGed said...

cik ienn:as sweet as u!
atul:tulah..bleh bankcrupt.hehehe

Unknown said...

hmm kata org tua2 tak elok beli brg awal2... nama pun cari2 jela, tapi jgn beriya sgt.. tu kata org tua, saya ni tak berapa nak tua...

anyway, good to know that u guys are doing well.. regards to everyone..

mRs aGed said...

mR iSz: tenkiu...:)