Tuesday, November 3, 2009

KEMBALI!

hye hye...fuh mmg lama dah x ceritera dl blog nih...bkn busan tp maboks ala2 manja gitew...heheheh.....alhamdullillah skung nih dah ok sket...juz pening kekadang but mu**ah still ado!!adoilar nak wut canor....rasa sat asjork baby junior dah nak masuk 4 mths...perut saya dah boolat...(mama saya katalar)kekadang rasa cam ado semut duk muving dlm tummy saya...geli ooooooo.....tersengeh sensorang coz geli!!!skung nih blum tau lagi baby gurl or boy....saya n hubby chubby non kesah pun..tp adoka hubby chubby saya duk mimpi mata baby junior color biru!!adoila...tulah bnyk sgt tgk channel 715!tensi tul saya!!!.skung nih kitorang duk pening nak carik baby's name...satu pun blum dpt lagik nih....nak panjang ka pendek ka...adoish pening....untie2 baby junior bley tulun mommy tak.......????ngeeeeeeee....

saya non bley nak ltak picca saya sndiri kerna face saya amatlah kuning (pucatler).....hehehehe
**to simah dearie, cayok2...wut persiapan kawen ya..insyaallah aku blik teman untie azryn!!!!azryn saya sokong kamu ya...maybe aku blik penang hari sabtu raya haji kedua key..see ya!!!!

3 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

ader org nak letak nama panjang..ader nak letak pendek je..tgk gak pada daddy dan mummynye..kalau nak name unik2 mintak tolong kat diana...huhu

aZr|n said...

tak sabar nak jumpa mommy!

mRs aGed said...

atul: diana??x mo ah nanti dia latk nama anak aku nama ronaldo plak...heheheh
cik ienn: saya pun!