Monday, June 7, 2010

04.06.2010~06.06.2010~PENANG

Last weekend saya blik penang....3 days mmg x ckup, x puas lar blik....kali nih blik sesaja nak test,baby sofea bleh dak jenjalan jejauh...alhamdullillah ok...baby sofea tdoq,juz wake up nak susu n main kjap pastuh tidoq blik...seb bek x merengek2....baby sofea best sgt la blik sana coz rmai yg nak mengasuh...oma ada,mama ayu ada,tok long ada, tok uda ada...suma lah...unc alfi n ajuma hawa pun seebok nak ngasuh....
masa nih ajuma hawa duk nyanyi,tidoqla tidoqla...ibu msak nasi goreng..eh tetiba... hubby chubby saya mesti makan nasi kandaq kalau blik penang!2x plak tuh!
menu saya..fav nih!huhu

pastuh rojak tonggek pun mesti WAJIB kena!!hubby chubby soka duk wut terok!

senyum sedekah cam nih okey..hawa zarra mohamad zaki
aka ajuma baby sofea
adam.iskandar.aliff
adik saya ADA n NADIA x dpt blik Penang kali nih...yg ADA duk sebuk cari rezki,keja time2 coti semester nih...nadia plak br masuk Matrik, so x leh nak blik....x palar raya nanti kita blik lelama key......yuhuuuuuu.........
sorry sesangat kat bff saya, deyna n cik mah....x dpt nak jmpa..raya nih okeh...to mawar also,sorry sgt x p wedding hg...kelam kabut kali ni blik penang....niway congret!welcome 2 da club!!!heheheh
**raya nih saya raya sabak bernam dulu...mode sedey...bley???

No comments: