Thursday, June 17, 2010

STORY MORY 'BOUT BABY KYRA@PHIA

Baby Kyra Amani Sofea dan 3mnths lebey.....sgt bam bam kan...hehehe..alhamdullillah sofea membesar dgn sihat dgn mnum fully susu formula EnfalacA+......sgt sedih kerna xdpt nak fully BF kat baby sofea....saya janji pada 2nd baby insyaallah akan bf dgn jayanya...(ceh ckp cam nak soon jer 2nd baby)huh.....TIDAK!!!saya perlu rehat secukupnya dan mengumpul blik tenaga dan KURUSKAN blik bdn...heheheh.......



baby kyra amani sofea yg bam bam...heheh
sleeping beauty mummy...
baba n baby kyra amani sofea

samakah???hehehe

sofea dah pandai tergolek2 cam nak meniarap..tp bila tertiarap nangis plak dah...mmg sgt manja...dah pndai nak feedback blik if kita gelak2 or sembang2 ngan dia...mmg syok..saya teringat blik masa dia br lahir...mmg saya asyik nangis ja tgk dia...so diigatkan pada suma yg peggy..jgnlah menangis sewaktu anda berpantang...effectnya jadik cam saya...pas pantang lemah n sakit2 bdn...lama oooo nak pulih blik...skung nih saya dah bersemangat kembali...juz gastric pain menyerang skali skali...so kenalar saya mkn makanan tambahan...canor nak diet...seeloknya diet kena bermula dari 6mnhts after birth....so tgguuuu....heheheh
p/s: Sila jaga diri n berpantang betul2 agar badan anda sihat dan kuat slepas bersalin..

2 comments:

Unknown said...

mana satu baby? dua2 ke? hehehe

mRs aGed said...

hehehe...satu baby tua satu baby muda..hek hek