Thursday, February 17, 2011

SAJA

hye.....penulis bloq terkedu sesaat...x to nak nulis apa....juz sibuk ngan preparation for beday party fea...chewah sibuk la sgt~mcm la nak wat besar besaran..nyampah~........skang nih plak asyik duk ujan jok..canor nak wat kat garden bagai..mcm punah harapan jak....tu yg tergendala nak wat card invatation tuh..~alasan..habaq ja sy mmg malaih :)........en hubby chubby kata..kita tgk masa 1st week march tuh..if hujan jgak..kita wat kat teratak kechil jerlah...pasang kusi meja kat luaq skit....almaklumlah dah nama pun teratak kechil..non ado ruang tuk quest2 duduk...sian...bila nak beli umh besaq ntah(aih larik topic..heheh) last tuesday non jadik nak p midvaley..so hubby chubby janji nak p dis sunday....for menda2 dlm goodies bag..syukran mil saya nak sponsor..heheheh..saya non minta..tp beliau mahu memberi...saya menerima dgn hati yg terbuka...hek hek hek.....so nak p cari menda2 tuk decoration sket..encik hubby chubby duk try cr costume for our lil princess......nak carik lady bird costume?adoka????mana nak beli?

piccas hiasan~mummy sofea n baby kyra amani sofea~sama2 boolat :)

**sapa willing nak jdik fotographer??

3 comments:

jay said...

baba rom kn ado..photoG tuk phea tecik..

nur rabiatul adawiyyah said...

semlm aku ader terjah satu blog yg jual costume ladybird ni...tapi aku tak ingatlah..klu jumpe aku sms ko ye...

mRs aGed said...

jay;betoi nih...bnyk nya nak minta tlong ko..malu*
atul:k nanti bgatu taw...abg agil tu seebuk suh aku crik...pening