Thursday, February 10, 2011

TERINGIN SANGAT :)

ngeh ngeh ngeh~mmg teringin sangat mende dua ini........teringin sangat.....yg mana besh??
rasa2 encek hubby chubby baca dak blog saya nih huh?...x pa saya wat2 terbukak kat umh bley?hik hik hik
saya suka blackberry~tp bagus ka?

en suami kata if kita ada rezki lebey kita beli yg nih yer sayang~bila?!

**dis week teringin macam2..teringin mee raja lah,teringin sushi la,teringin nak netbook la,teringin tue teringin nie....adokah?ada apa apakah??jawapannya :tidak ada apa apa :)

4 comments:

wSyaFriNaS said...

Sy soka anda punya keinginan.. Insyallah!! will get one day =)

mRs aGed said...

keh keh keh...soka yg berry berry tu kan :)

encikReza said...

yang aku xtahannyer madam
teringin ko tu kemain dasyat tingginyer tahap kehendak ko tu yer~

mRs aGed said...

ray:kui kui kui....impian disusuli dengan usaha..so saya kena usaha tinggi!~