Tuesday, April 12, 2011

fasting :)

heheh...saya br start fasting smlm.... gila bnyk kut nak kena ganti!19hari~tp saya genapkan kpd 20harik! hamik kau....sapa suh x posa masa!hehe..act last year nyer red light juz 8hari... last 2 years kan saya preggie..so non sempat nak ganti..mana tak.asyik sakit, gastric melanda teruk dlm hidup saya last year...almost once a month!mmg painfull gila! x mo la sakit itew lagik.... so saya berazam nak abiskan gantian posa-posa saya this year..... insyaallah nak wat direct if mampu...isnin-khamis.~bleh? eh napa x jumaat skali???saya rasa cam x mampu kut..coz lunch time kan lama masa friday tuh...heheheh*masih igt makan~*larik.......... **smoga saya berjaya!!!mari berpuasa!cik azryn adalah edola saya!beliau slalu posa!gagah kan beliau!KAGUM~

1 comment:

wSyaFriNaS said...

Uder, Kita Serupaaaaa...(nada menyanyi) hehe tp aku ckit pada hang..14 hari...nyeh..nyeh..tp aku pemalaih nak ganti, cam no nih???? tolonggg!!!!