Thursday, April 7, 2011

wat the week

adush..this week mmg la sgt serabut


1.handfon saya hilang(taraaa dgn limpah kurnianya dpt new one...berry berry hitam..tima kasih kpd sesiapa yg berkenaan)heheeh

2. saya stress dgn tesis saya!langsung saya quit n YES i drop it!take it next sem or maybe next year!TENSI!

3. My lil fea got high fever!masuk ubat bont*t...siannya bb mummy....tetiba plak demam....maybe demam tumbuh gigi lagik kut...cepat sembuh yer sayang~

4. Sgt letih dan no mood nak pergi keja...dah x minat kut~bley ka brenti jdik suri rumah tangga sepenuh masa???hubby kata NO SAYANG~nanti u boring duk umah :(

5. Plan nak g JB-Singapore tunda!due to saya drop PSM..lagi mau wat pa p JB!huh poor my lil sista nabila nadia....dia windu ngan kitaorg!...


hehe hopefully weken ni x hampeh...mood cam nak p mkn meatball ikea...

huhu sapa nak teman???

5 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

ko drop gak mel?dh mmg tak leh bawak ye..takpelah..nnti amik blk k..ciannye sofea..makcik atul doakan sofea cepat sembuh..

mRs aGed said...

aah aku drop..aku ader wat rayuan pengurangan pembayaran..x to la dpt ke tak..if kena byr full matilar..huhuh..mmg x sempat wayt..ngan sofea demam lagi..igt amik sma ko kut..hehe

adda syuhada said...

wah!!dah drop ur tesis..u shud pay me do ur tesis ok!!adohai..nasik dah jadi bubuq..pegi ikea!!!jom ajak mama!!!will be fun!

mRs aGed said...

puaih hati!!!bila supervisor cam t**k...jdik camtuh la...huhuhu...jum p ikea tenangkan fikiran!on saturday

bella said...

ikea ? on saturday ? iskkk !