Friday, November 4, 2011

KAWAN~




kawan makan kawan~
adui kesian if ini berlaku kan....
nak cari kawan mmg senang kan...
tambah nk cari kawan bila nak senang jerk..
nak carik kawan yg menghabiskan duit, nak cari kawan melahu,nak carik kawan yg suka bermusuh ngan org...nak cari kawan tujuan nk bergosip...urmmm itew mmg senang cari kan
saya kesian ngan org yg dapat kawan yg mcm tuh..
bila susah mana ada kawan ko nak tolong
bila ko kena bambu ngan org coz kerja ko wat salah, kawan ko bukan nk counsel ko blik supaya betulkan keadaan, menambahkan bara api lagi ada..
bila ko sakit, ade kawan ko nk tanya dah mkn ubt ke blum
bila ko lapar, ada kawan ko nk tanya or nk belikan kew?
bila ko x der diorg mengata ko kat blakang...adui yai...
kawan yg suka nk mghabiskan boraih ado..
kawan yg slalu nak menunjuk yg dia ada semua..
kawan yg slalu kata dia sorang jer yg up to date..ko tak...
kawan yg akan tinggalkan kita bila ada kawan yg lain, yg lebih sebulu ngan dia..
ishhkkk kawan yg mcm itew bynkkan....

adush saya kesian if ini berlaku..

saya harap saya x menjadi kawan yg JAHAT
saya sayang kawan2 saya...esp my BFF!!!u know who u r


**hari rajin nk berblog kan...saya punya idea yg mencurah2 plak..
**sila jgn busan :)

2 comments:

jay said...

babe, it's me rite?muahh!

mRs aGed said...

jane: ya it's rite babe,muahh!!!