Tuesday, November 22, 2011

masterchef

ngeee...
sajork ja tajok entry canggeh..
igt nak story pasai masterchef malaysia tu ka...non ado..
x brapa syiok kan...
owh lately saya rasa cam rajin nak masak..
dlm kepala otak ni memacam nak masak..
tp saya lebih like masak mcm pastry ka, cake ka, pasta ka...
saya dah request kat hubby nak p klas....en hubby kata p la carik kat mana nak p klas nya..
yeay!tp saya non ado member nk p n di manakah?
ada suggestion kah?
semangat membara neh..mcm semangat harimau muda!
auuuuwuuuuummmmm!
owh harimau bunyinya mengaum..garuda bunyinya camna?...owh camni....weeeeeeeeeeee....cam angry bird tu kan....hek hek hek...jgn mara..saya melawak ja aih....
owh congratulation tp team malaysia
to team indonesia coba lagi yok!ngeh ngeh ngeh..
pekerja restaurant hubby saya menangeh berguling2 smlm...*dah aih tipu ja :)
*larikkkkkkkkk

2 comments:

wanie md zain said...

ROL JOM P DUA..CR LA..

mRs aGed said...

yeay ada geng..
nanti kami cari naaa