Tuesday, May 22, 2012

Celebrating mama's birthday!

18.05.2012 was mama's 54th birthday....
01.05.2012 was my abah's 60th birthday
aduhai..Mei adalah bulan celebration...nasib ada adik beradik ramai..
so tong-tong sorang skit buat party a.k.a makan2 tuk celebrate
to our lovely abah n mama
we love you ok..n we will do everything to both of you
smoga Allah panjangkan umur mereka
(x dpt bayangkan if mereka tiada lagi)
okay jgn bayang....x mo bayang....takut...
okay continue story pasal celebration mama punya beday
buat simple2 ja...juz having dinner n potong cake

venue: Tupai-tupai Restaurant, Bangi, Selangor
no telefon : 03-89222525/0172777035
time :after solat maghrib :)...
 sweet couple kan :)
nyanyi beday song..tp phea not in good mood..baru bgun tido..so dia berdiri tegak ja, mcm nyanyi lagu negaraku..heheeh.....
 our dinner...jum ngap...makan so so la...boleh la...tp saya loike butter prawn dia..nyummy!
 mcm biasalah,da organizer..adda n apik..n baby..eh adik iskandar
saya n adda...saya feeling2 pakai dress mlm tu :)
 hanya berdua....baba buzy kat restaurant...sob sob sob
 abang n kakak ipar :)
itewlah restaurant tupai-tupai bangi..x ramai org sgt...boleh la..tenang jew
chewah!saya feeling2 lagi!heheheheeh

celebrate sudah, tp pressie nya blum beli lagi..plan nak beli machine urut kaki...urmmm
juz x da masa nak p survey2..
lately mmg la bz semacam ja..aduiyai
thesis kena pass up on 25 mei ni
last class at JB on 26 mei
wedding cousin abby 27 mei
ha suma bulan mei...uishhh


*laptop saya hilang kat ampang park..p jahanam indon yang curik lappy saya tu..
*saya siap menyumpah dan berdoa depan dia kata biaqla sapa yg suri lappy saya tu ditimpa musibah dan bencana..itu doa saya..then muka dia terkebil2...tp tetap x ngaku curik!vodos
*time to survay I Pad 3 :)

No comments: