Tuesday, May 15, 2012

Mata Ketumbit :(

waaaaaa....tolong mata ketumbit..apa obatnya...sakit bila nak pejam, sakit kepala bila tunduk kebawah, bila nak sembahyang masa rukuk dan sujud, Ya Allah rasa mcm nak pitam.....ada petua?
kawan saya kata amik kulit bawang yg nipis tu, then letak kat mata, mama saya plak tuam mata, kawan baik saya sorang tu kata amik kapoq campur limau??(itu blum try coz kt umh celah mana saya nak cari kapor..)petua tuam n letak kulit bawang tu saya dah buat...tp still x hilang....aduyai...saya dah lah kena stay up nak kena siapkan thesis by this week jgak...nxt week dh kena hantar...arghhhh tolongggggg....

**x berapa gemar bila p office berspecky bagai...rimas lah....

3 comments:

armouris said...

terjumpa info ni, pasal ketumbit… sharing is caring :) - Radang Punca Ketumbit

mRs aGed said...

armouris:thanks for the info :)

mRs aGed said...

armouris:thanks for the info :)