Tuesday, June 26, 2012

Lil Sofea and Mummy

taraaaa
meh tgk sofea's new look
new hair
so short (for me)
masa ni nak nangis pun ada tgk rambut dia pendek sgt
ni suma baba phea punya kerja
saya silap x follow baba dia p saloon 
pas ni no more!this is 1st and last!
:)
tp kekadang cute jgak tgk dia rmbut pendek ni
sgt geram okay
lg menampakkan ketembaman dia
apa2 pun mummy sayang phea lot lot okay!
 tgk tu aksi baru!duduk meniarap atas tmpt letak tgn sofa!aish!
mak joyah sibuk!br blik market nih!baju kelawaq oren beg mestila oren jgak
heheehee
1st baju kelawaq
dia siap kata..eih mcm baju mummy lah :)
tgk tu buat muka geram!
tu yg kena gigit ngan mummy selalu
baba selalu gigit mummy
biar mummy gigit phea
eh silappppp :)
taraaaaaaaaaaaaa..tuan tanah kedarung!heheeheheh...ni naked face tau..bukan naked body okay...hahahaha...kan saya pengamal vco catalyst..minyak kelapa dara tu...dh almost 7 month saya amalkannya..alhamdullillah good result..esp for skin...bdn gemok x pa lah, janji muka elok..boleh?hahahaha....hubby saya yg kata cam tuh...kuhiks...saya try stop mkn, kunun nak try lain plak..nak jgak minum collegen yg melambak2 kat pasaran nuh...tp saya rasa lain....x sedap bdn, bila membuang pun cam x best ja..then skin mula kering balik!then nafsu mkn!alamak kalah jin tonceng!okay saya rasa kena mkn blik vco nih....cepat2 order ngan sis wani :)...beliaulah ya promo product ni kat saya....thanks tau.....
okay saya janji x skip lagi mkn vco...tp kak wani kenala selalul wat stock tau!heheeheheh jgn marah k...
owh catalyst pun ada mcm2 product...then ramai dah testimoni yang berjaya n berkesan!rerajin la google kt tenet yer :).....
okay dah..ni bkan iklan berbayar ker apa k.....sajer je nak syer info...menda baik better syer kan.....
ni la rupa bottle vco,dlm dia softgel...senang je nak telan..x rasa apa pun.....k happy trying!nnti dah berjaya, comment2 la dlm blog saya k....sharing is caring!
eh terpanjang tulis :)
sekali sekala

**mood boring plak skang nih....tgk org lain study nak amik exam kemain lagi..jeles pun ado....mood nak further study kembali membuak2....hehehehe

k babai

3 comments:

wanie md zain said...

tomei la phea ni..bila la iris nak rambut mcmtu..tu cik curly...

tq mkn vco..nanti i buat stok bykkkkk2...

mRs aGed said...

heheheh
ok nanti buat stock tau!

iris pun comey jgak!

jay said...

tu dia!tu dia!tu dia!model VCO mai dah..haha!