Friday, June 1, 2012

Manjakan dirimu :)

kata baru balik kursus kan
so makanya kulit saya jadik tent!chewah!
tent kunun
dah sedia kala mmg hitam kut..
hehehehe
tp x pa meh kita p manjakan diri :)
basuh muka, pakai mask, scrub badan, pakai eye mask!
syiok....suma buat sndrik kat umah yer
x pyh susah p spa bagai :)
utk muka, saya guna product body shop....act saya dh guna bs nih almost 6 months...not bad, no pimples, no oily skin anymore..juz x nmpak cerah skit...so i think to change new product tuk cerahkan kulit...heheheh...dasar cepat buhsan kan...keh keh keh..... 
eye mask for mata saya yg ala2 mata panda :)
sudahlah badan pun mcm panda, mata pun nak ikut jgak ka...aduhai :)
before pakai letak dlm fridge buang half an hour, then tepet kat mata...
owh heaven...cool bebeh :)
for body scrub, saya guna bs jgak!sgt best!ini mmg recommended lah!pas dah tonyoh2 bdn, skin kita akan rasa selembut sutera!x caya p try test tgk! :).......hubby chubby saya sgt loike ni....mmg hilang daki daki bdn
then for face mask, saya guna etude....ini pun recommended!kalau beli mmg kena beli utk hubby chubby saya skali!dia pun mmg suka pakai....sejuk ja muka pakai.........tepek kat muka buang sejam, then bila bilas, tgk muka bersih n segar jaaaa......
dan lagi nak peace :)
so apa salahnya manjakan diri sndirik
all this utk kebaikan
escp for those yg dah kawen :)
bila kita suka, hubby kita lagi suka kan..
kan kan kan......

**this week ada wedding lagi!cousin hubby saya kawen.....
**mari makan nasi minyak lagi!saya mmg loike!

No comments: