Monday, August 26, 2013

Fit and Fab Baby!

Cey...tittle entry mcm ape jer kan...fit and fab kunun...sabun fab adelaaaa.....hehehe...oklah meh nak share...saya ni mmg suka bersenam...x kisahlah nak aerobic ka, nak p swimming ka, pg gym ka...nak berzumba mamba ka..semua layan....tp saya bkn nak kurus skinny...just nak bg fit n turun skit berat badan....mmg rasa lain klau bdn dah ringan skit..period cycle pun dah ok sket..saya kan dah stop mkn pil perancang since jan 2013...then feb n mac ja saya period normal, then after that saya non period lagi...igtkan preggy tp dak pun...abd badan pun rasa mcm berat ja..yelah masa tu kan agak kelam kabut..dgn kondusi mama saya yg sedang menjalani rawatan chemotherapy...so saya x jg mkn,diet yoyo...then berat saya naik 72kg!!!omg omg!!sakit tumit n sakit lutut....then saya join hiit wanafit....murah ja uoolssss..rm15 per session..so kalau x pg x pyh la bayaq...and dia punya workout mmg superb!mmg muntah toksik laa....
saya join jun...result mmg bukan sekali p turun 10 kilos ok....saya p 3 month, turun la jgak 5kg...so kaedahnya silalah bersenam selalu san menjaga pemakanan anda agar anda sentiasa sihat...   
 beauty is pain noks!
itew ass coach saya

 ha tu coach saya...tengku nirwana...kurus melidi bak ang!
saya mmg tggu kelahiran kedua lah nk kurus mcm tu
skang ni takat dpt turun smpai 60kg pun kira ok la...
so 6kg to go!!!!!mampu ke ko noks 6kg...
MAMPU!!!!hehehehe
 selain workout dgn wana..saya jgak suka berdugong..
eh swimming..hehehehe
swim pun elok utk buang kalori..x salah saya..30min swim bleh lose 700kalori..
so jom p swim 10 lap....hehehe
phea pun suka swim...tp muka jgn harap bleh rendam dlm air..
sgt diva ok...swim muka ke atas kaedahnya
takut rmbut princess dia basah
tu bukan swim sayang...tu berendam....
apa2 pun alhamdullillah phea x tkut air...cmpaq je dlm pool tu
then pandai la dia swim.....tp make sure ada arm float lah kan..


so activity cam ni lah yang saya akan buat di tatkala kelapangan..so apa activity anda.....
babai...see u nxt entry

No comments: