Wednesday, May 18, 2016

HAPPY BIRTHDAY MAMA

May Allah Bless You Mama

Today is my mom's birthday...tp x dpt celebrate with her today coz my mom and dad dah fly pg Brunei...celebrate birthday katanya :)..tp act dah celebrate semalam..birthday girl request nak mkn nasi arab katanya...okeh marilah...apa saja for both of you.
Mama,
Semoga Allah panjangkan umur mama dan memberi kesihatan yang baik sepanjang hayat mama...semoga mama always happy dan ceria dgn abah n kami semua...we love you so much, mmg tak akan bayang sekiranya mama n abah tiada lagi di dunia ini! no! mmg tak akan bayang sekarang..terima kasih mama kerana selalu ada dgn nurul, selalu ada utk memberi nasihat, selalu ada utk memberi pelukan bila memerlukan, selalu ada utk betulkan segalanya keburukan, selalu ada setiap saat bersama nurul ma...mama seorang yang sangat tabah dan sentiasa positive, pernah jatuh terduduk dek kerana serangan breast cancer, namun mama kuat semangat bangkit ceria semula malah lebih ceria dan active dari sebelumnya...
Mama,
In sha Allah selagi termampu, nurul akan terus ceriakan dan bahagiakan mama, terima kasih atas segalanya jasa dan pengorbanan mama....di hari lahir mama ini, bergembiralah bersama insan yang mama sayang, insan yang kami sanjung dan kasihi, iaitu abah....semoga percutian sempena birthday ini dpt mengembirakan hati mama and abah..
Ya Allah selamatkan perjalanan pergi dan balik dua insan yang saya sayangi ini..aminnn

the happiest moment 

No comments: