Tuesday, May 31, 2016

WOW Family Karaoke, Kompleks Sukan Airport, Nilai

Karaoke Session With Lovely Family

My kindda of weekend, as usual sesi bersama family tercinta, owh this week dah start sibuk membeli dan membuat persediaan hari raya, posa pun belum duk kalut beli baju raya dah??!kekeke..mestilah, as usual persiapan hari raya mmg saya selalu beli before puasa, memandangkan ada dua ketoi princess yg boleh tahan dramanya! haruslah beli before puasa..sbb satgi mmg saya akan jadi cepat dahaga dan lapaq dek kerana peel dua ketoi itu!hahaha

Sabtuday: round2 omar ali cari baju raya, alhamdullillah dah settle, tempah baju melayu hsband and baju 1st raya anak beranak...then petang gathering kat rumah mak njang sbb org penang turun nilai!!! yeay! acara dinner secara potluck, tp as usual saya mesti terlambat smpai, padahal dah siap awal, saara tido then pukul 6 baru gerak dr rumah..jem plak dah kat dengkil..so pukul 7.15 baru smpai..sedih..tp nasib baik ayam masak kicap saya habis...pas makan, solat maghrib then sesi briefing bandung trip pak cik mak cik then lets go karoks..yehaaaa

 price di wow family karaoke
 kami kan ramai! nah amik bilik besaq! family room
sejam rm99

 mmg besaq gila..anak2 pun bebas berlari sana sini
bagus boleh mak pak melalak nyayi dengan tenang
after 2 jam karoks yang di taja orang kaya baru abelong kawasan aka abang saya
lets balik rumah...saara plak dah start dedar badan..nak demam..huhuhu
trip adik beradik mak saya pergi bandung
shopping baju raya katanya...

Ahadday: eh no picture capture ahad day coz bz benor shopping di Jakel and Ariani...hehehe..settlekan baju raya sebelah in law..alhamdullillah semua dah settle...siap belikan kasut raya utk in law...tp dia dah pakai dah pong...hehehehe..x pelah asal mak happy...saya pun happy...cey nampak dak menantu mithali di situ..kekekeke

**this week sambung shopping baju raya casual and kasut raya plak...mesti kena habis shopping before puasa...cayok!

No comments: