Monday, March 2, 2009

FAMILY DAY

Last weekend ader Family Day office saya...kat Pee Dee!..Yehuu mmg fun abihs...even penat tp syiok gaks lar...ni antara picca2 yg ada dlm camera paan...selamat mjamu mata!!!

saya.kekasih hati (sila abaikan lemak ditepi dan ayaq liuq faleeq kat bj saya...!ngeee)

musical chair...org depan tuh katanya wakil skolah..tp non ado..saya bjaya mnewaskannya!!!hahaha...

Warga office saya..(saya tpaksa pegang menatang tu!)

abby chubby saya urus dan setia dgn saya..ngeeeee

monkey walk antara game yg pling besh!!!seb bek saya urusetia sokan!!!

saya.big boss......takoiit kena marah lagik!!!!!
baby aaqil haiqal a.k.a agil junior!!!huhuhu..........
mmg gempaks selebrity ah...ms mlm bbq tuh ada sesi karaoke!mula2 suma malu..tp dlm ati mahu!!!!bila dah naik sheh!fuh x dpt penyanyi utama jadi penyanyi latar pun jadiklah!...hehehehehe...kesimpulannya mmg besh tp mcm serik dah jd urusetia sokan!!!nxt year saya nak men sokan plak!!!!
-2 be continuee-

2 comments:

RARA said...

uderrrrr.. balik penang tak weekend ni?

mRs aGed said...

uik mmg nak blik!!tp non bley!ado test ari sabtu..