Monday, March 30, 2009

STORY MORRY

Friday
dd n cik rara mai umh saya...besh sgt..dah lma tidak ketemu!...as usual saya masak!!(menu: ayam masak lemak cili padi+udang masak petai+sayur kangkung+ayaq rebena!)huhuhu..x to la sedap ka dak....tp cik rara mkn hingga mjilat jari...x to lah psai sedap ka or pasai mmg dr pagi dia x mkn!hehehehe......apa-apa pun thanks coz mai..x puaih....nanti aku p cari cd..kita lepaks kat umh aku lagi naaaaaaaaaaaa......

Saturday
adoka saya x to rini class sebenaqnya x dak!seb bek lagi x p UTM..kola tak musti mr abby chubby cubit!x mo tgk jadual sblum p klass..dah x dak kelas..saya sambung zzzzzzzzzzzz....hehehe...smpai tgh..bgun kemaih omah+basuh ken+iron bj..huh penat....petang abby chubby blik, kuaq p mines..rinih besday my father in law!..p carik present..ayah senang jark..dia soka brg2 computer..so p beli la pen drive pling latest...pastuh celebrate kat omah mother in law jark..kan mlm nih earth hour...mak kata " cepat mkn..satgi nak tutup lampu.." huhuhu..mkn dgn keadaan kelam kabut..nak tegelak btoi lar mak mentua saya nih..dia bleh duk wat lawak suh mkn cepat2 kalau dak kena mkn dlm gelap..seb bek smpat mkn..juz cake x smpat mkn..so mkn la dlm gelap!ha!mmg mkn dlm gelap!!cayalah mak!mak mmg org kuat kerajaan!menyahut seruan supaya selamatkan bumi kita!huhuhu...pastuh kitorg blk umh dlm keadaan gelap gulita...smpai sweet home pun masih earth hour.so kitorg juz turn on tv tgk konsert AF..sangatlah tidak besh konsert minggu nih!

4 comments:

aZr|n said...

yeps.. depa makan sampai jilat jari. aku mmg terkenang dari jarak jauh.

mRs aGed said...

x pa cik ienn..nanti bila cik ienn mai aku masak special lagik ya..bilakah hari itu akan tiba??!

RARA said...

mestilah sedappppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp!!!!

mRs aGed said...

cik rara: x yah kut memuji smpai tekeluaq p dr box!kuhiks!

cik ienn: jgn tepedaya dgn iklan cik rara,rasa dolu br bleh kata sodap ka dak..maknanya cik ienn kena mai sini cepat nih..
*** matilar asyik duk paksa cik ienn mai