Tuesday, March 10, 2009

KESENDUAN

huh...kalau nak diikutkan pada title di atas,mmg shahdu...saya skung nih tgh keshahduan kerna x dpt attend wedding kengkawan saya yakni cik edd n cik ielah yg x lama lagi akan menjadi puan seperti saya..sedih dikala ini hanya disusuri dgn gambaq2 saya...(x dak kena mengena lgsung!)ngeeeeeee.....

actually saya dah lama x update blog saya nih...saya tensi + kesenduan yg melanda handfon saya!bateri asyik king kong!ngan asyik hang!!!!hang too tul!!!!saya rasa mcm nak berubah angin utk btukar hpon.........Bleh ka cam tuh...ada ka angin tuh??!!!!

***saya cuba pakai tudung cam nih..ok daks??
gaya.gaya.gayah.....ngeeeeee


lepaking wit my hubby chubby in pink!

4 comments:

aZr|n said...

niceeeeeee

mRs aGed said...

tenkiu.......ngeeeee

Fendi Ria said...

Berubah anginlah ke Telefon awam... Hehehe

mRs aGed said...

Fendi Ria: huh?adoilar nak kena carik syiling memanyak lar cam tuh...huhuhu...mood sedey...