Monday, December 14, 2009

1. Adakah anda rasa anda HOT?


HOT HOT!!HOT mummy..ngee ngee



2. Upload gambar kegemaran anda

3. Cerita pasal gambar

gambaq nih di ambil masa tanggal 24 Ogos 2007....masa saya slmat diijabkabulkan dgn Mohamad Agil Bin Mohamad Yusoff...Gumbira dan rakan baik saya (cik azrin) juga gumbira...act b4 tu saya mmg mengigil habis ah...siap ternangis...takooit oooo nak kawen...tanggungjawab!!skung nih saya dan hubby chubby dah 2 yrs lebih kawen n saya sdg pegnant wut pertama kali!!lagi la takooit!!!!

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

aaaaaargh knapa ada soalan makanan nih!!last 2 weeks saya mkn pizza..dan SEKARANG saya teringin makan pizza lagik!

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

urmmm lagu faizal tahir...title x to...bley?

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

wut kejer kat office (alamak terkantoi duk membloger kat office)lantakla..janji keja siap..kan kan

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

mel (Family in law n kengkawan KYM), nurul/kakak (family saya,kengkawan office), uder da great (nama zaman skolah!)

8. Tag lagi 6 org

1-Puan Jay

2-Puan wani

3-Puan aretul

4-Encik Ray

5-Puan Diana

6-Encek Iskandar (masih memblog kah dia)

9. Siapakah org no1 pada anda

saya kenai dia pada induksi dan rakan baek hingga kini...mama kpd usop rayyan dan is3 kepada encek romza

10. Kata sesuatu mengenai orang ke5

Ibu kepada rooney...ngeh ngeh

11. No3 ada hubungan dengan siapa

Puan atul is3 kpd Encek Fikri

12. Bagaimana pula dengan orang no4

sgt hebat dan pemurah!

13. Pesanan kepada orang no.6

Jgn lupakan saya!

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada org ke2 ini

sedang pegnant 2nd baby!mmg power!

Mummy says :i'm hepi 2 rite now....!

1 comment:

encikReza said...

kamu lupe satu lagi nama:-
MADAM ~ sum of ur frenz call u maDam!

btw, aku ni pemurahKAH?