Tuesday, December 1, 2009

RAYA.ENGAGEMENT.WEDDING.

update!!update!!...ngee sonok btul kali ni blik penang...nasib baik baby junior baik jer...juz masa nak blik kl disbbkan jem mcm t**k! baby junior meragam...adush sakit pinggang mummy!pastuh tetiba kaki saya bengkak!!dssbkan duk tejuntai ja...tu yg bengkak...adoilar...apa-apapun sila jgn muntah air melihat aksi2 dlm picca nih...

rojak tonggek yg menyelerakan....fuh

ku ryn's engagement...congret...

saya.cik hasimah.cik ienn

cik ienn.puan hasimah.mommy

poyo jer aman tuh..ngeh..


**saya blik penang lagik 18 Disember 2009 nih...along tasya's wedding..can't wait...

3 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

ko tak g lah ye kelas pertama?ko tau nad dah bersalin dapat bb boy?

mRs aGed said...

aah x pg..dah lar nak insert delete..pastuh 1st class x pg plak..aduh aku tawakal jer lar..hopefully lec ok.

nur rabiatul adawiyyah said...

aku tunggu gak name2 lecturer yg kuar..tapi takde plak lagi...aku nak tau lec tu sape coz aku maybe kelas yg terakhir tak dapat g coz due aku dah lari jauh..