Thursday, December 24, 2009

BELATED BUZZDAY FOR ME..

urm lama dah x updet blog....niway last tuesday (2212) was my birthday....hopefully kehidupan mendatang akan lebih shinning dazzling like a star!..dgn expecting nih,mmg x der nak celebrate beria2 sgt...juz simple candle light dinner(hubby chubby kata) kat bayou alamanda.....nut recommended kut...mkn x brapa umphh...juz view jer yg romantik...present???biarlah rahsia...niway tenkiu sayang hubby chubby yg berusaha prepare 4 my 25th birthday so memorable....even dia seebok mencari wang...(menci asyik blik lmbat).....ngeh..
p/s :: tenkiu BFF n all friends yg sudi wish utk my birthday....tenkiu so much...muaaah....xoxo

::wish list::nih utk azam 2010 skali kut
- to be gud mummy..insyallah
- gud wife to mr hubby chubby
- lebih rajin!!!(slama nih x rajin ka??)
- learn how to cook gulai mama!(hubby chubby wut permintaan) adoilar..
- finished my study ASAP!!( letih dah kut)...
- mencari wang dgn lebih gigih kerna nxt year dah ada baby jr.!
- travel more! sapa2 nak join...
- change car, buy a house......(together2 wit hubby chubby!!!cayok2 sayang..we can do it)

**stakat nih sajork kut...picture nanti saya upload key...
**baby junior duk meloncat2 tatkala ini.....adush

3 comments:

aZr|n said...

cute!

jay said...

ala..cmnor aku bley lupo plak nih? 22hb..patot aku dok pk sp yg aku xwish besday dlm bln 12 nih..sowy lerbebeh..wpon nih da 31hb, kirebley lagi x wish..ko xbg aku nk jgk!nk jgk!
*Hepi sebeday to u bebeh..
*moga slamat kuaq bb nnt..(xsabaq nih)
*jd gud wifey n mommy..
*murah rezeki(nih ko aminkn tuk aku skali tau)
*syg ko sesgt..;)

mRs aGed said...

azerin:tenkiu babe
jay: it's okeh lalings....niway tenkiu...