Monday, January 24, 2011

22~23 Januari 2011

Saturday
Saya bgun awal kerna princess saya bgun awai..aduyai..baba tak dak kat umh....keluar awal mencari wang utk menyara keluarganya..hehehe....saya bukak ja mata..tudia...baby fea dah mula nak memanjat!!dia nak amik toys dia yg terjatuh dari katil dia....duk "uh uh uh....bit bit"maksudnya rabbit rabbit....seb bek saya terjaga..if not alamak berbenjolan dahi anak dara saya nih...adush mmg la sgt lasak....tp saya senang hati tgk my lil fea active n sgt talkative :)


sgt active...duk meragaih sini sinun :)abaikan rambut ala ala rockers malaya..

lil princess duk intai TV :)

tenkiu encek suami...dia telah mengupah org tuk kemaskan umh saya...saya bkan malas..tp mmg sgt berhabuk dan saya non mampu nak buat sorang2...so encik suami mengupah kakak ini tuk membantu estri terchenta...hehehhe....

cuci2 services.....puaih hati la jgak...

...saturday tak p mana2..lepaking at teratak kechil bersama si kechil.....
Sunday
Pagi encik hubby chubby pergi mencari rezki lagi..huhhu...so tgh br pulang..mummy n fea tidoq lagik dan lagik ;)...around 3pm br kami kuaq brunch....hehehhe...p mkn kat Pizza Hut...mmg la sgt HOT!!lembab servicenya smpai kami take away...baby fea dah amukan ablansa sbb ngantuk gila!!!sian princess mummy...pastuh trus blik..non larat nak p jenjalan....blik umh layan CD lagik best....saya br nak tgk magika!!sila jgn gelak kat saya ok....best la jgak layan CD skali skala....hehe
fea yg sgt naughty wit mummy yg x naughty :)

baba always be baba....mencik!


fea dah start nak memanjat!

malam adalah waktu utk tidoq!tp fea x mau tidoq~zzzzzzz
Sekian...story weken saya...soka???!saya soka...heheheh

2 comments:

encikReza said...

untOng la ader helper
cmne nk kuruih ni...
jom g swiming!

mRs aGed said...

hak hak hak....bkan slalu na..jum p swimming..silalar set date :)