Friday, January 14, 2011

DATING MATING :)

Saya dan hubby chubby amik coti yesterday p dating...bley??bley pasai pa x bley plak kan...heheh...baby fea tinggai kat umh mak ngasuh dia..sorry yer sayang :)...pepagi kuar as usual cam org g office,antaq fea then shoot to uitm shah alam..act tujuan sebenar coti adalah meneman en hubby chubby p uruskan hal2 uitm dia..nak byq fees then amik modul..so saya sbgai estri yang baik hati cinderela teman kan beliau...tp musti ado upahnya taw!!(jdik derhaka blik)pas settle mender yg penting,,jeng jeng jeng..saya ajak hubby chubby p sunway piramid..dah lama x p melawat batu singa yang nala besaq tuh....p waktu weekdays memang heaven lah..non sesak ngan org ramai..
saya cintha kamo!

saya at ayam penyet

hubby chubby kata,one day nak bkak restaurant yg cam nih plak...saya kata saya nak jadik manager nya!!heheeh

menu

meals

end up wit tutti frutti yang maveles...ha kat sini kami jmpa pak nil..sgt hensem,tp awat dia jln tejengket jengket....urmm weird :p
dah kata window shopping...tp adolar jgak beli 2,3 blouse n jump suit for fea...then 3.30pm going back home, nak tgk muvie,tp non ado story best kut....so blik teratak kechil, rest rest rest......
***once a month mmg kena dating cam nih rasanya..br rasa loving loving gituh.....rsa cam zaman chinta chinta dulu...syiok ooooooo
***saya perlu kumpul wang utk membeli sesuatu..sudah minta pada en hubby chubby,tp dia kata kumpul wang sndrik yer..baek!

3 comments:

jay said...

woit!berchenta tinggai anak, ptt lar smlm smp xnmpk org len..cait..

mRs aGed said...

heheeh...tinggai sat saja :)...syiok ooo

wSyaFriNaS said...

ya uder,se7..b'chenta b'dating itu mmg perlu..nyeh..nyeh..