Monday, January 3, 2011

NEW YEAR NEW STORY

HALLO!!!it's not 2 late to say happy new year kan...so happy new year to all frenzs(reader pun kira frenz lar even non kenai..soka)ngeh ngeh....azam baru??ado musti ado..tp kali ni berbeza skit..coz azam baru saya gabung ngan mr hubby chubby....cayok cayok..hopefully tercapai azam saya n mr hubby chubby tahun ni...aminnnnnnnn.......azam mmg perlu...tercapai or not it's depends on urself....usaha tangga kejayaan yer....2010 nyer azam adolar yg tercapai n of course ada yg hangus...cam nak kuruikan badan..non ado..kuruih tang gigi ado...so thun ni continue blik azam tu bley??hehehe.....ado dak product yg mkn pastuh kuruih sari ja...x yah nak pening2...huk huk huk.....so enough lah pasal alkesah saya..ado org kesah???ado aku kesah...heheh....so story morry pasal cik piah anak mohamad agil...adoilar skang nih,sgtlar soka membebel....if paham x pa jgak..ni non sepatah pun paham..tp fun jgak bila baby kita dah bnyk berceloteh nih...nak tergelak pun ado....hehehe..antara words yg bleh nak fhm sket babah/ooopah/book/bird/wei(utk mak uda dia..heheh)/amboiiiiii....mcm2 lagi lar...mummy bila nak panggei nih...x sabaq........
alhamdullillah dah start nak merangkak..even dah nak masuk 10 months...x pa mummy x kesah sayang
merangkak lagik.......tlg cuci lantai opah yer...hehe

see dah boleh ikat tocang 2!!!sgt fun!!

mummy n baby kyra amani sofea = cute :)
**hubby chubby dah tanya bilakah pintu hati akan terbuka utk second baby...saya meloncat dan berkata..owh tidak sayang..bukan sekarang!!!!tidak tidak tidak....itu ingkar perintah kah??takut menjadi estri durhaka....huk huk huk... FOBIA

8 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

hehe....cepat abg agil nk tambah lagi....relaks..kalau tak bersedia jgn tambah dulu..nnti kamu yang stress...comel lah fea..ader plan utk besday party fea ke?makcik atul nk dtg jumpe fea..

mRs aGed said...

hehehe..mmg x besedia kut atul...dr segi mental mahupun fizikal..hehe...insyaallah bila dah ready, fea akan ada adik..heheh...birthday party mmg ada plan, insyallah....ala x der party pun boleh dtglar jmpa lar atul..hehe

nur rabiatul adawiyyah said...

aku pon tak taulah bile dapat ke putrajaya...2 minggu lagi nk mule kelas...nntilah aku dtg jumpe fea..plan tarikh bile?jgn kite tersame sudah..hehe

mRs aGed said...

tulah dah start z blik..aku dah lar amik psm final...ush gila tough!mayb celebrate masa birthday fea kut..6 mac,sunday...insyaallah...buat simple2 jer :)

wSyaFriNaS said...

Phiahhh...sgtttt comeiii...gerammm aku nengok..cam nak cubit..

**mai sembang ngan abg firas... firas malu2 klo ada aweks..dia gediks gatai..hik hik..

mRs aGed said...

inaih:meh meh...mai mkn kat restaurant agil,...:)

wSyaFriNaS said...

haa no...lama x mkn Agil nya ayam msk merah..huu..aku slalu nk pi weekend tp kedai tutup no..xpa2 nnti aku nk pi roger k..

mRs aGed said...

inaz:kan dah bgtau ahad kedai coti!!!rest masa utk familia :)k nanti nak p, roger