Thursday, February 21, 2013

Jumbo Sale!

joe jambul!!!!heheehhee....agak2 la kalau saya buat jumbo sale ada dok org nak beli.....aduhai lemari saya nih dah x muat dah nak letak all the kurungs..almaklumlah saya kan koja gomen..so mmglah melambak kurungs...nak buang sayang....semua baju berada dlm kondusi yg baik, masih boleh dipakai....adui, boleh x tidoq malam duk pikiaq pasai baju yg penuh lemari nih..ni baru yg kurung, blum part blouse,dress, skirt, pants...ayoyoyoyo..bagi saya 100kaki lemari pun x muat kut..*menipu la tue.....ngeeeeee..mmg angan2 mak jenin nak bukak blog baru, nak juai menda2 yg second hand...so sesapa yg teringin nak lego barang depa boleh mai tumpang blog saya....uish mcm best kan...tgklah mcmana nanti, akan cuba diusahakan yer........

babai



**tahun ni tahun menabung, so nak beli apa2 jenuh buat kira2...so no more shopping secara berleluasa.....acehwahhh..boleh kah wahai nor rulhuda!boleh ka hg tahan napsu serakah hg!aduyaiiii......tgk jelah :)

No comments: