Wednesday, July 22, 2009

DEMAM MODE

sekian lama x mengepost aper2 dlm blog nih...saya n hubby chubby bagai dilanda garuda...demam sekepoi dua...hubby chubby saya yg menyemburkan wabak inih...mujur bkan wabak PAPI(mcm Lec saya ckp).....

oh ya saya tlh mula class last weekend..urmm cam besa 1st class mmg lar blur dan kabur mabur...dan class saya nun jauh di KLMU setapak...kalau setapak mmg x pa lar..nih beribu tapak!!!1st day haruslah saya meraban sesat..pusing bulatan pahang 4 kali dek non!!!adushh seb bek minyak full tank!then 2nd day x sesat lagik....blik dari class tuh trus rs cam nak demam...alohai mmg domam!!

monday n tuesday MC.....time 2 rest...rest la sgt...saya mmg non bleh tidoq!!sakit belakang+sakit pala+batok!!adoi.....

p/s
:: hari nih say okeh dah..juz batok cam nenek tua.......
:: Family saya plak tekena jangkitan..yaya,jimmy,baby n mama...get well soon yerk...

4 comments:

encikReza said...

patot la smlm toyerrrrrr jer moka!

mRs aGed said...

huk huk huk..sorry yerk lalings...len kali i senyum sokmo yerk...

nur rabiatul adawiyyah said...

cian..dah berjangkit plak...aku doakan semuanye selamat...

mRs aGed said...

atul ko chat ker??ko mc kan hr khamis...