Sunday, July 5, 2009

EAT..EAT..

.Saturday.
After lepaking at my aunt's house we eat at Aunty Aini's located at Nilai...urmm lauk pauk masakan kampung such as pelbagai jenis ikan sungai masak tempoyak/asam pedas + ulam2+ masak lemak cili padi + sambal tumis+also hav western food....pergh mmg mavelous........hubby chubby tambah nasik smpai 3x...saya hanya sekadar kenyang perot dah ler....ngeeeeeeeee...peacefull environment n suitable for couple n family gather....
***8.5/10.....recomanded!! **alamak lupa sanp picca lauk pauknya..penulis tatkala ini over berposing ngan kazen2 n siblings..sorry yerk........

.Sunday.
after english class, saya n hubby chubby g shoppin' at jln TAR..ngeee then bersantap di raja at Penang Village Ptjaya...act. this is 1st time we ate here...bleh tahan lar msakannya..saya ni org penang, so mna bleh tipu pure taste of Penang foods!!urmm saya order Bihun udang(kureng sket)+air cincau bandung(sodap!)...hubby chubby plak mkn special fried rice(sodap!)+syrap asamuni kah (saya non igt plak nama dia....sodap gak!)+pie tee (sgt sodap..sy tetiba tingat kat cina yg juai ayaq masa skolah sggs dulu, tau fu fah + pie teenya sgt sedappp!!!)kawan-kawan sggs igt jgak kah???!.....
***8/10....should try it!
:PIE TEE: