Thursday, July 23, 2009

MARI BERSOKAN AIR

Yesterday saya n syakirah p swimming memalam...demi menaikkan semangat kesukanan syakirah this saturday....cayok2 kirah!!
kami p swimming kat Pusat kejiranan Presint 11,nun jauh sket...saya 1st time meh sini..besh gak lar coz pool dia amatlah besaq..sampai tersemput2 saya n kirah!!!swim 5 min restnya smpai 15 min..punyalah mengah(tular x ckup stamina kut)...n pling besh adalah x ramai sgt manusia...tenang......tmpat pun exclusive la jgak...lgpun suma jenis sokan ado..squash,badminton,basketball,gim.....pas nih kami nak p berenang-renang lagik....
p/s : sorry la dek non DD..len kali kita plan p lagik keh...

8 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

bape bayaran masuk situ?leh aku bawak maisarah p

Unknown said...

swim 5min, rest 15min.. citt! podah!! hahaha

RARA said...

haha best kot! :P

jay said...

a'ah aku pon pnah p ctu ms bwk adik aku afiq tuornament bdmntn kt ctu..syok sbb tmpt baru..

aZr|n said...

arghhhhhhhhh.
aku jeles. nak join jugak.
jom p next week???

mRs aGed said...

atul:bleh bw maisarah..tmpat knk2 pun best jgak.
En Isz: sekurang2nya saya ado exercise...u ado??
rara: mmg besh!
jay: nanti nak bw baby rayyan!!
ienn: bleh!no hal!

Farrah Shafie said...

Pool just for gurl ke? Kalau nak bawak guys boleh tak? or memang asing...... KEJANG LAGI LAR KAKI AKU CIK EMBUNG... hua hua hua

mRs aGed said...

sista farah:nope,it's open for anybody..kejang??kena stretching dulu...ngeee