Wednesday, July 15, 2009

TAGGED FROM Mr JoHn

Apakah perasaan anda ketika ini...
hepy+sleepy

Saya nak makan...
char keow teow+nasi kandaq!!(sebenaqnya nak balek penang!!!!huhu)

Saya tak suka...
org x suka saya..ngeee

Impian saya...
nak jadik is3 solehah!!hahaha

Haiwan yang saya tak suka...
nyamuk!

Harapan saya...
all my dreams come true.....

Jika masa boleh berputar...
balek st gogeh...nak blajaq betoi2!!supaya dpt p study kat oversea......capai cita2!

Hp saya adalah...
samsong roxy....hubby chubby beli...hua hua hua

Saya pernah bercinta sebanyak...
perlukah jawab???!!!x moooo...sedey

Saya suka pada...
hubby chubby saya!!!

Kawan2 saya ada...
mustilar ramai.........kawan biar beribu bersuami biar satu...huk huk huk

Pernah dikhianati...
x perasan plak..adoka...rasanya ado..

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda...
semoga dia bahagia....aminnnnnn

Senaraikan 8 orang yang anda nak tag...
anyone..