Friday, December 10, 2010

BEDAY PRESENT IN ADVANCE

ngee ngee~tekezut kan bila dpt adiah...lagi tekezut bila adiah tu diberi tanpa diduga..hehe....hubby chuby saya telah mengorbankan wang dgn membeli adiah mekap mekap utk saya...saya mmg ada sebut kat dia..isk teringin nya nak ada brg mekap satu set gah mcm mekap artis..walaupun saya bknnya pemekap artis mahupun artis...hanya insan biasa yang pergi menkerjakan diri di kantor dan hanya mencontiang contiang di muka asalkan nampak ahcuuuunnya..(apa yg merapik nih)hehe...bkn apa still speechless nak ckp...x sangka hubby chubby saya membelinya untuk saya..masa hantaran kawen dulu pun x dpt taw...
hubby chubby: baby nak mekap yg mcm tu?~sambil menuding jari di kiosk estee launder kat alamanda
saya:aah lebih kurang mcm tu lah....tp tak yah yg mhal2 pun x pa...avon pun okey :p~tersipu2 mcm siput sedut dah...
hubby chubby:jom kita p tgk rm bapa?
saya:jom (dlm hati ya Allah bukakan lah hati suamiku..ngeee)boleh cam tu?dosa tak?takut..
hubby chubby:cepatlah tgk yg mana baby suka....i give u 10 mins to choose...
saya apa lagi dgn tanpa membuang masa....tanya promoter tu colour mana yg sesuai dan sebagainya..hav to purchase sumthing br bleh beli set ni ok..so i bought maskara..rm1xx okey..heheh.....alang2 hubby nak beli kan..hek hek
hubby chubby:dah pilih ker?nah amik duit bayar..cepatlar kita nak p makan lagi ni...
saya:okey sayang..tenkiu
yehuuuuuuuuuu.......dpt jugak menda alah nih...bila duk belek kat umh rasa mcm nak men mekap2 plak..mcm nak contiang kat muka fea..tp non bleh la kan....fea kan natural beuty no nit to touch up..lainla mummy nya...kena touch up2 sket br ahcuuuuuuunnya....
sekian~masih teruja dgn brg mekap br saya......heheheh
**tenkiu sayang..even beday saya mmg la lmbat lagi kan...22nd december..tp saya dah dpt adiah bezday in advance...hehehe....saya janji akan menjadi estri yg solehah kepada hubby chubby saya...(ayat bodek nih)hehehehhe....
xoxo

5 comments:

aZr|n said...

wow! bestnya adiah.

mRs aGed said...

azrin:wow wee juni juuuu

nur rabiatul adawiyyah said...

syok gile tu wei..klu aku minat pakai make up leh gak aku ngendeng kat fikri...hehe

mRs aGed said...

atul:aku pun bkan minat sgt..stakat touch up2 sket tu bleh lar..hehe

encikReza said...

aku pon nk wish happy becoming birthday la maDam~
takot lupa!!
ahcunnnnnnnyaaaaaaaaa