Tuesday, December 14, 2010

Result Exam Dah Kuar!!

Takoiitnya!!!!result exam dah kuaq!sem nih mmg lar sgt tkut nak tgk result....dgn PSM yg x senonoh!!sgt terok!!pastuh dgn subjek finance yg saya sgt tidak soka!!!!mcmana nak pandai..assignment pun mintak tlg encek hubby chubby watkan...hehehehe pagi td dgn begetaqnya tgn nih..tgk result..amik kau!!!!!alhamdullillah PSM dpt B+!!!makacih la Dr nik n Dr Melati...xoxo....tp kesian dr nik yg ajar saya Management Finanace...saya dpt C sajork..kan saya dah kata,saya non pandai bab2 finance nih.....kalau guna DUIT pandailar..nak manage mmglar hampas!!!huhuhuu...musti hubby chubby marahkan saya..tular study last minute..SAPA SURUH!!!!huhuhuhu.

***berjanji akan wat yg terbaek next sem...huhuhu(boleh??jgn hangat2 taik lembu dah)

3 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

dasyatlah tu psm leh dapat b+..aku next year br nak amik cadangan..hope ok lah..

aZr|n said...

congratz.

*nx sem jgn hangat2 taik lembu. cis.

mRs aGed said...

atul:hehehe.....tulah x expect pun bleh dpt cam tuh..nxt sem kna wat sungguh2 ni...heheh
ienn:baik cekgu!!!