Monday, December 20, 2010

FULL OF FUN!

Last weekend mmg fun lah..saturday sunday mmg outing jerk...syiok ooo...tp outing2 fulus pun kuar lar..ngeh ngeh....x pa janji fun...dis weken parent saya blek penang...huhuhu...nak ikut tp non bleh meninggalkan si hubby chubby terchenta......
saturday..saya pg menghadirkan diri ke umh sista fit, ado akikah n majlis cukur jambul...tp non smpat nak snap picca baby aleeya qistina yg cumels itu..saya p ngan adek saya merangkap driver saya..hubby chubby non bleh nak teman coz dia kat restaurant..it's okey honey...so pas tu g IOI mall..sgt boring....dpt beli bip fea yg cute kat brands outlet..then blik singgah mkk kat nim islands...adek saya areda yg suggest..kununnya mcm kat island mkn kat situh..mmg pun byk nyamuks!!!but tumbs up kat ayaq soda ceria!!mmg ceria gila...heheh
ayaq soda ceria....dlm tuh ado ice cream!!!!yehuuu
cik phea asyik mkn biscuit ja....heheheh
sunday~saya, fea n hubby chubby p jenjalan mines..hubby chubby ado hobi baru katanya!!!melampau..soka tukaq2 hobi..yg letihnya setiap kali tukaq hobi nak kena beli peralatan hobi baru!!!mati~seb bek duit dia sndrik :)..........hobi baru kunun nak men boling!!letih makkk....
tak menyabaq nak beli bola dan dan tu la jgak!tensi....saya kata jum tgk kat alamanda kut2 lagik murah...tp non ado kesabaran!!!langsung BELI!!!!x palar duit dia... hehehe

Add Image



lepaking at Carls Jr.....
Full of fun ka full of makan...hehhehe....!!

2 comments:

aZr|n said...

phea chomei!

mRs aGed said...

unt ien:makacih unty ien!xoxo