Thursday, December 2, 2010

Perlukah Runsing??

urm..perlukah runsing if baby2 anda lmbat dlm pertumbuhan pergerakkan nya..cthnya lambat meniarap,lmbat merangkak..lambat duduk....saya sgt runsing....baby fea becoming 9mths,but she cannot fawn yet,sit in tha baby chair dah bleh dah.....tp mama saya kata x pa la..lgpun dia kat prem..mayb lmbat sket..saya bkan apa...rimas bla kat dak2 kantor saya ni asyik duk crita..anak depa bleh tu lar bleh ni lar...isk bingit....bleh?saya mmg jrg skali nak story morry pasal hal2 kat kantor...bkan apa..it's so not me okey..nak belumba2...ampa p lumba sndriklah...p jadik ikan lomba pun lagi baguih kan...hehehe....so saya p la kodek2 kat tenet..so dptla info sket2...br la x runsing sgt...x pa fea....lambat pun x pe kan sayang..asalkan sihat...kan kan kan.....lurve u sayang...

info berkenaan perkembangan bayi anda...selamat membaca!!!!
http://www.anneahira.com/perawatan-bayi/perkembangan-bayi.htm

nota kakiku:sgt tensi ngan final paper smlm!!!huhuhu

4 comments:

aZr|n said...

biaq la depa dok lumba. teringin jadi ikan lumba2 kot.

as long as baby phea sehat, dah syukur alhamdulillah.

mRs aGed said...

tulah ienn sgt shahdu bla depa duk story pasal kecerdasan anak3 depa..huhu...huk huk....fea rindu unt ienn...

Unknown said...

dun expect the same progress in every baby. Each has their own growth rate and level. So dun compare, wait, pray and enhance...

Renung² kan dan selamat beramal!

mRs aGed said...

Encek is:wah u still read my blog...hehe...niway tenkiu for da advice...sgt terharu