Monday, June 27, 2011

FAMILY DAY!

Last weken, after psychology class saya shut trus p Camar Laut, Bagan Lalang for Family Day office saya...mmg best lar tempat ni...harga pun okey...rm120 satu rumah satu rumah ada dua bilik..so kitaorg share 2 family satu rumah...bilik aircond n toilet pun okey (saya bab toilet paling penting,if selesa kira chalet tu okey la)........ sampai dah la lambat...sampai trus naik stage tuk pakaian beragam for lil fea....see lil fea happy sangat mlm tuh..tersengeh memanjang...in good mood la tuh...nasib baik...bleh mummy bersuka ria...hehehe

princess butterfly......even x menang..saya tetap rasa lil fea paling comey!bley?heheheh...yg menang mlm tuh siap sewa baju bagai!saya non snap plak picca yg menang tuh...siap pakai cam lady gaga tuh!memang lar menang!heheheheh

Pastuh men musical chair!hamik kau!kedebuk buah nangka busuk jatuh!hahaha..mmg fun!


Saya lil fea n sis ain,org kuat mlm dinner tuh!cayalah sis ain!
Sunday

9am br start sukaneka.....hr hujan plak.....breakfast,makan kenyang2 tuk tenaga main sukan...saya jork yg men..en hubby chubby snap gambaq n jaga nanny lil fea...dia kan br baik demam..so x leh nak kena panas sgt...so on off p padang...

syok plak dia duk nek beskal org.....tp lil fea ni cepat jemu..kang saya beli sat sajork main...dlm banyak2 toys dia...paling x jemu adalah books saja.....yg len main sehari dah jemu...haish!.....


acara padang pun best!byk sukaneka yg kami men....jalan ikat kaki, transfer getah pakai straw, dadu beracun, baling belon air!mmg best lah...saya maintain bertopi bagai!hehehe


pas dah penat men, sesi membagi hadiah plak...hadiah tok sah cakaplar yg kalah pun dapat!heheheh....kaya hadiah taw!

dis year saya x involve sgt family day nih..hanya terlibat masa before that day..besalar bila dah ada bb nih susah lar skit...tidak saya adlah antara org kuat!hehehe,,mmg suka mengorganized party2 camnih!heheheeh

so next year mana plak!eh ada lagi ka saya kat unit nih!heheeheh...tgklar..igt next year nak tukar bahagian lain plak...ke tukar job ker.best gak if tukar job kan...hehheeh


babai

No comments: