Tuesday, June 7, 2011

notty to dotty :)

kyra amani sofea mohamad agil aka lil fea

mummy bila nak marah ja x jadik!coz bila tgk lil fea duk wat memacam faces....sgt funny n sejuk hati bila nak marah....ngeeee....piccas kat ataih tu salah satu reaction bila kita said fea don't do that!don't do this...FEA!!....pastuh automatic my voice will turn smooth bila tgk lil fea duk muncung sedepa!adui yaiiii..pandai amik hati kunun lar..sebijik kedeboq mcm baba!mencik...


owh smlm g check up lil fea (15mnths), currently 9.5kilos...healthy n active!sgt talkative!sgt suka jenjalan (sejak dapat kaki nih, x moh org pegang dah!)...dah start makan memacam!saya sgt straight bab2 makan lil fea nih..biaqlar org nak kata saya sgt kawai anak!lantak lah baby saya..if hampa x mo kawai pemakanan baby hampa..jgn menyesai nanti bila baby hampa ada obes!!!!saya x mau!cukup lar mummy n baba ja yg dah obes..huhuhu...bukan saya salahkan mama saya...tidak!!tp maybe saya dibesarkan dgn tok ngan tokwan+nasi kawah selama 5 tahun +makan asam pedas 3 tahun...ini lah hasilnya..siblings saya yg len elok ja BMI depa!jeles!!!saya sorang ja yg besaq TONG!...aih larikk tajuk...skang entry lil fea bukan gergasi nor rulhuda hokey!ngeeee.....


tp x tau nak sambung apa dah....eh bila nak bleh hantaq baby p swimming class?p balet class?p music class?saya x sabaq tunggu nih!hehehehe...mummy terlampau cenih lah jadik nya...eleh nanti bila hampa ada baby mesti mcm saya jgak!!tengoklah nanti :)


LUV MY FAMILIA...

1 comment:

mizz_didie said...

hihihihi...aku pun x sabaq nk bwk phea join zumba class n belly classs...pheaaaaa cpt besaq naaa..hihihi