Friday, June 10, 2011

kembali menjadi seorang student!

aduyai....student U len tgh besh duk sem break....kami yg pjj under utm nih...ado short sem plak doh....pastu saya amik 2 subject plak tuh....mmg been bz jun n july nih..bleh dikatakan every week ado klas...mati~eh x matilah..pengsan ja kut :).....yg saya duk pening nih..this weken mana saya nak tumpangkan my lil fea nih...saturday kelas petang..en hubby chubby kna jg restaurant plak...then sunday both pf us ado hal jgak..saya ado class lagik n en hubby chubby ader course plak dah....sapa nak jg lil fea!!!opah n che blik from penang hr ahad!owh tidak!...nenek n atuk nak balik sabak bernam plak!!!sapa nak jaga lil fea nih!!!dahlar tgh x brapa sihat tu...flu + cough.....alahai....sian my lil angel....hopefully mak mengasuh boleh jaga lil fea...alohai kesian nya baby mummy....ke ader sesaper yg baik hati cinderella nak jga my lil fea? :).....hehehheheeh

1 comment:

nur rabiatul adawiyyah said...

nak aku jagekan ke?klu tak bersalin lagi leh ko antar kat umah ibu aku...